Üzgünüm UnjustLucifer!



Filmlerle ilgili bir blog açma fikrini sevgili arkadaşım UnjustLucifer'ın DVDMovieWorld adlı blogunu takip etmeye başladıktan sonra edinmişti. Film izleme sayısı bakımından pek fazla yarışma şansım bulunmayan UnjustL. (Adam bildiğin izlediği filmlerin listesine sahip) güzel bir bloga sahip ve 5 6 tane daha yazar arkadaşla birlikte işini yapıyor. Bende film seçerken bu sitedeki yorumlara bir göz atarım.

Yaklaşık 2 ay önce DVDMovieWorld'ü kurcalarken çok güzel bir haber yakalamıştım. Süper yetenek Edward Norton, Iron Man 2'de rol alacaktı. O anda nasıl mutlu olduğumu size anlatamam. AMA... Geçen hafta youtube'dan trailer'ını izledim serinin ikinci filminin ve süperdi fakat o da ne bizim Edward ortalarda yoktu! IMDB'ye girdim korka korka, birde baktım Edward arazi, filmin kadrosunda yok , çok üzüldüm, yastayım...

Edward Norton'suz Iron Man 2 fragmanı için tıklayın...

0 yorum:

Yorum Gönder